InuYasha Wiki
Advertisement

L'Esfera dels Quatre Esperits (こんたま, "La Shikon no Tama") és una joia que pot fer realitat tots els desitjos de qui la posseeix, però a canvi l'Esfera atrapa la seva ànima en el seu interior. Aquesta esfera ha estat perseguida durant anys pels dimonis i per persones malvades.

L'Esfera va ser destruïda per primer cop quan va ser cremada juntament amb el cos de la Kikyo, tot que va tornar a néixer dins del cos de la Kagome cinc-cinquanta anys en el futur, en el Japó Actual. Sense voler, la Kagome va trencar l'Esfera en centenars de fragments que es van repartir per tot el Japó Feudal.

Al final d'InuYasha l'Esfera és destruïda definitivament pels protagonistes.

Aparença[]

L'Esfera és de color rosat de la grandària aproximada d'una pilota de ping-pong, la qual és sostinguda en el centre per un collaret en l'extensió, té fines làmines d'un to rosat però més pàl·lid en contrast amb l'esfera. Quan és purificada, el seu color canvia lleument del rosat al violeta, depenent de la persona que la porti al seu coll. Si la persona té males intencions amb ella, l'esfera es torna negra o violeta molt fosc amb una aura morada al voltant.

Advertisement