FANDOM

Koga
Koga
Informació
Nom japonès: 鋼牙
Nom anglès: Kōga
Nom català: Koga
Primera aparició: Episodi 36
Afiliació: Hakkaku, Ginta i una manada de llops
Família: Germà:
Edat: 15 anys humans
Gènere: Masculí
Raça: Dimoni Llop
En Koga (鋼牙 Kōga) és un personatge apareix al manga i a l'anime.

És un dimoni llop i líder d'un clan de llops salvatges. També porta tres fragments de l'Esfera dels Quatre Esperits, dos a les cames, els que li donen un gran velocitat, i un altre al braç dret, el que li permet atacar amb força.

Sempre va acompanyat de dos altres dimonis llop, en Hakkaku i en Ginta, aquests s'estimen molt a en Koga i sempre intenten evitar que es posi en perills tot i que ell no els hi fa cas.

Quan el seu clan va segrestar a la Kagome perquè els ajudés a derrotar els seus grans enemics, es va enamorar d'ella.

AparençaEdit

És un dimoni llop de 19 anys, musculat i atractiu. Té els ulls blaus i sense nineta. De la boca, li surten els típics ullals de llop. Porta el cabell llarg i de color negre, recollit en una cua alta i una diadema ampla al front. Va vestit com els altres dimonis llop, amb una armadura al pit i a les cames, cintura, espatlles i braços, porta pells de llop. També porta una espasa a la cintura tot i que no la utilitza gaire. Porta un fragment de l'Esfera dins de cada pell de llop dels bessons (per a poder correr més) i un altre fragment al braç dret.