InuYasha Wiki
Advertisement

En Sesshomaru (殺生丸, Sesshoumaru), anomenat Senyor Sesshomaru per en Jaken, és un dimoni gos. És el germà de l'Inuyasha, però els dos s'odien mútuament al principi de la sèrie, però a mesura que va avançant, aquest rancor va desapareixent. Normalment viatge amb els seu servent, en Jaken, la Rin i un drac de dos caps, l'Ah-Un. Tot i ser un dimoni, no va darrere l'Esfera dels Quatre Esperits.

Després que l'Esfera fos destruïda, en Sesshomaru va tenir dues filles bessones amb la Rin, la Towa i la Setsuna

Aparença[]

Té els cabells blancs, els ulls grocs; a cada galta té pintades dues franges de color violat i al front un creixent lunar de color morat. Vesteix un quimono d'home de color blanc amb motius de color vermell i per sobre una armadura negra, un pitet i unes plaques que l'hi arriben per sota els genolls. Per sobre de l'armadura porta un cinturó groc de roba amb estampats liles. A la cintura acostuma a portar una espasa lligada. Porta com a complements una espatllera d'una armadura de grans dimensions i amb punxes, i a l'espatlla dreta una extensa pell blanca molt suau i voluminosa.

Personalitat[]

En Sesshomaru es presentat com un dimoni fred i sense emocions. Sol mostra-se cap als demés amb una actitud arrogant i intimidant, parlant amb to de superioritat contra qualsevol que es vulgui enfrontar amb ell. Tot i això, darrere aquesta cuirassa hi té una part humana, que fa que es preocupi pels seus companys i protegir-los en cas que ho necessitin. Quan en Sesshomaru s'enfada es torna molt agressiu i violent, aixecant el to de veu i carregant-se a qualsevol que se li posi per davant, fins al punt de perdre el cap per aquest motiu.

Relacions[]

Família[]

Inuyasha[]

En Sesshomaru guarda cert rancor cap al seu germà, ja que és un semidimoni i considera que no té la sang pura. Sempre el tracta agressivament i intenta matar-lo o fer-li mal quan en té l'ocasió. El fet que l'Inuyasha l'hagi guanyat en algun combat li destrueix l'orgull com a dimoni.

Towa i Setsuna[]

Quan la Towa i la Setsuna van néixer, en Sesshomaru va emportar-se les seves filles perquè és criessin al bosc, per això no ha tingut gaire contacte amb elles. Per algun motiu, no les ha visitat en 14 anys.

Aliats[]

Rin[]

Tot i que assegura que no sent cap estima pels humans, la petita nena que viatja amb ell sembla despertar la part més dolça i compassiva del dimoni gos. Tot i que en Sesshomaru tracta de negar-ho, es preocupa per la nena i la protegeix de tots els perills que l'envolten, fins al punt d'abandonar el seu objectiu de venjança i el seu orgull per salvar-la.

Jaken[]

En Jaken el segueix a tot arreu i li intenta donar consells, moltes vegades no li fa cas; tot i així li va salvar la vida i li va donar el bastó dels dos caps que utilitza com a arma.

Habilitats i Poders[]

Armes[]

En Sesshomaru també disposa d'una espasa que va heretar del seu pare, la Tenseiga.

Més informació: Tenseiga

En Sesshomaru en la seva forma de gos

En Sesshomaru al ser un Dimoni Gos té la capacitat de transformar-se en un Gos Demoníac de mida gegantina.

Més informació: Dimoni Gos
Advertisement